Kawowy przedsmak rowerowego szaleństwa

28 maja Cząstków Mazowiecki stał się na jeden dzień stolicą fanów polskiego kolarstwa – w podwarszawskiej miejscowości, w której swoją siedzibę ma firma Soudal, odbył się Coffeeride by Tomasz Marczyński 2022. Uczestnicy imprezy mieli okazję pokonać prawie 60-kilometrową trasę u boku wielokrotnego mistrza Polski w kolarstwie szosowym, a także poznać „Mańka” od bardziej prywatnej strony przy filiżance pysznej kawy.

Kiedy wybitny polski kolarz łączy siły z liderem branży chemii budowlanej, to efekt takiej współpracy musi być piorunujący – Tomasz Marczyński wraz z firmą Soudal przygotował dla miłośników jazdy na rowerze wyjątkową atrakcję, której wspomnienie z pewnością jeszcze przez długi czas będzie wprawiać ich w dobry nastrój. Była to druga edycja wydarzenia Soudal Coffeeride by Tomasz Marczyński, w ramach którego kolarska pasja wzbogaca się o przyjemny aromat dobrej kawy. W programie imprezy znalazła się m.in. rowerowa przejażdżka, rozmowy z „Mańkiem”, testowanie produktów rowerowych z portfolio firmy Soudal oraz losowanie nagród dla uczestników, które zostały ufundowane przez Soudal, Wyścig by Tomasz Marczyński oraz Raso. 

Soudal-Maniek-kolarstwo-szosowe

Impreza rozpoczęła się w siedzibie Soudal, która z tej okazji zamieniła się w oryginalną kawiarnię. Okrężna trasa przejazdu ze startem i metą w Cząstkowie Mazowieckim liczyła 57 kilometrów i wiodła m.in. przez Górki, Małą Wieś oraz Kazuń Polski. Wydarzenie miało charakter otwarty, ale kask i sprawny rower były obowiązkowe. Organizatorzy zadbali o właściwe proporcje między kolarską aktywnością i swobodną atmosferą biesiady. Uczestnicy mieli niecodzienną szansę spotkać się „twarzą w twarz” z mistrzem Polski Tomaszem Marczyńskim, który niejednokrotnie stawał na najwyższym stopniu podium na prestiżowych wyścigach kolarskich nie tylko w kraju, ale też za granicą (m.in. w 2017 roku, ścigając się w barwach drużyny kolarskiej Lotto Soudal, której sponsorem jest firma Soudal, zajął pierwsze miejsce na 6. i 12. etapie Vuelta a Espana).

„Impreza była bardzo udana! – pogoda nie była idealna, ale wszyscy w świetnych humorach, cali i zdrowi dotarli do mety. Było świetnie, na pewno będą kolejne edycje w kolejnych latach!” – zapowiedział Tomasz Marczyński po zakończeniu drugiej odsłony Coffeeride.

W trakcie imprezy fani dwóch kółek mogli poczuć przedsmak nadchodzącej edycji Wyścigu by Tomek Marczyński, którego głównym sponsorem jest firma Soudal. W tym roku Wyścig odbędzie się w dwóch odsłonach: w sierpniu w Starym Sączu i we wrześniu w Niepołomicach (więcej informacji na temat Wyścigu można znaleźć na stronie wydarzenia).

Zobacz podobne artykuły: